محمد یاراحمدی

رفیق من سنگ صبور غم هام به دیدنم بیا که خیلی تنهام

محمد یاراحمدی

رفیق من سنگ صبور غم هام به دیدنم بیا که خیلی تنهام

کاش ...

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

 

 

کاش فقط بودی ..وقتی که بغض گلویم را می گرفت ...

 

مرا در آغوش میگرفتی ...و می گفتی : 

 

ببینم چشماتو .. به خدا اگر گریه کنی .. می روم...

 

 

 

کاش میدانستی از روزی که " پایت " را از زندگی من پس کشیدی ...

 

زندگی من دیگر " پا "  نگرفت ..

 

 

 

کاش یکی بود و وقتی تو را می دید که گلویت ابر دارد و چشمانت باران ...

 

به جایی که بگوید : چی شده ؟ بگوید :

 

 

"سرت رو بذار روی شونم و گریه کن"

 

 

 

کاش روزی که گفتی منو تو به درد هم نمی خوریم..

 

می فهمیدی که من ، تو را برای دردهایم نمیخواستم.. 

 

 

 

کاش تو را آرزو نمی کردم هرگز ...

 

چون حقیقت آرزو تو ، " محال شدن"  بود...

 

 

 

کاش میگذاشتی دوست باقی می ماندیم ..

 

عشق همه چیز را خراب کرد ...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۰
محمد یاراحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی